Mám technický problém s platformou kurzu a nepodarilo sa mi nájsť odpoveď – čo môžem urobiť?

Niektoré problémy sú zrejme spôsobené prehliadačom. Môže sa vám napríklad zobrazovať, že ste neodpovedali na otázky, hoci ste na ne odpovedali. Oficiálny hodnotiaci systém je nezávislý od skóre, ktoré sa zobrazuje v prehliadači. Preto ak aj narazíte na takéto problémy, nebudú mať vplyv na vaše oficiálne výsledky.

Skúste prehliadač zatvoriť a opäť otvoriť. Prípadne sa skúste prihlásiť v inom prehliadači alebo na inom zariadení.

Ak tieto kroky nepomôžu, skúste riešenie problému pohľadať v online komunite na platforme Circle. Upozornenie: Nezverejňujte snímky obrazovky so svojimi odpoveďami, aby ste neprezradili správne odpovede ostatným študentom. Takisto môžete poslať súkromnú správu o probléme administrátorom na platforme Circle.

Často kladené otázky